facebook_pixel

Verkkokaupan toimitusehdot

Voimassa 01.07.2016 alkaen

 

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy Private Case Oy, y-tunnus 0596971-8. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen ja EU-alueelle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

 

Tilaaminen ja tilausvahvistus

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.privatecase.fi ostoskorin kautta.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

 

Tilausvahvistus ennakkomaksussa

Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:

viitenumeron
pankkitilinumeromme
laskun loppusumman

Sivuillamme olevan käyttäjätilin kautta voit tarkastaa tilauksen sisällön.

 

Maksutavat

Tuotteet ja niiden toimituskulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, LähiTapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken sekä maksukortit. Maksaminen tapahtuu Paytrail Oyj:n sivuston kautta. Maksutapana on myös tilisiirto ennakkomaksuna.

——————–

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

www.paytrail.com

 

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

 

————-

Ennakkomaksu

Toimitamme tuotteet kun maksusuoritus näkyy tilillämme. Emme toimita tuotteita postiennakolla. Maksusuoritukset osoitetaan tilille
FI93 80001800992464 Private Case Oy, tilausvahvistuksen tietojen mukaisesti.

Käsittelemme tilauksen kaupan aukioloaikaan kun maksu on suoritettu. Jos maksuna on tilisiirto ennakkomaksuna, pidämme varausta 5 arkipäivää jonka jälkeen tilaus raukeaa jos maksu on suorittamatta.

 

Toimitusaika

Toimitusaika on 1-2 viikkoa laskun maksamisesta. Ommeltavien uusionahkatuotteiden (Olga tietokonesalkku, Oliver tietokonesalkku, Laptop Case, iPad Case, iPad Mini Case, A5 kalenteri nahkakotelossa, A5 kalenteri kynälukituksella, A5 irtokannet, Passikotelo, Nimi-/osoitelappu) toimitusaika on 2-3 viikkoa. EU-alueelle toimitamme tilauksen lentorahtina.

 

Toimitustapa ja toimituskulut

Toimituskulut sisältävät rahti- ja pakkauskulut. Toimituskulut ovat 6,90 € – 18,80 €, riippuen tilauksen koosta. Voit katsoa toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan.

Lähetyksen voi vaihtoehtoisesti noutaa ilman toimituskuluja osoitteesta Ilmarisentie 13, 15210 Lahti.

 

Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäisessä kunnossa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Palautuksen lähetyskulut maksaa asiakas.

Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:

asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi, sähköpostiosoitteesi ja puhelinnumerosi
sekä kopio Private Case Oy:n tilausvahvistuksesta tai lähetyslistasta

Palautusosoite:

Private Case Oy
Ilmarisentie 13
15210 Lahti

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta.

Palautus on maksullinen. Palautusmaksu vähennetään hyvitettävästä summasta.

Hyvitys tai vaihdettavien tuotteiden toimitus tehdään viimeistään 14 päivän kuluessa palautuksen saapumisesta. Palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen rahat palautetaan Paytrailin kautta samalle maksutavalle, jota käytit alkuperäistä ostoa tehdessäsi.

 

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen info@privatecase.fi tai postitse:

Private Case Oy
Ilmarisentie 13
15210 Lahti

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio kuljetusyhtiölle.

 

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Private Case Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.
Private Case Oy sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.